Asylum Forums Pages (3): [1] 2 3 »
Show all 73 posts from this thread on one page

Asylum Forums (http://asylumnation.com/asylum/index.php)
- The Lost Forum (http://asylumnation.com/asylum/forumdisplay.php?forumid=3)
-- Pointers (http://asylumnation.com/asylum/showthread.php?threadid=1752)


Posted by Melesse on 09-07-2000 04:26 PM:

Post Pointers

Well, Paint Chips wants me to pleasure him, and as I am not a girl, I need some pointers from girls. What sort of thing do you think Paint would like? Paint, feel free to chip in on what sorts of perversions you enjoy. I know what I like, but cybering isn't included, and I doubt if anything you like would be things I could think up. I'm not a very kinky partner (in terms of whips and chains and such, and I get the impression that's what you like ) and I need to know. Anyone feel free to suggest things.

Cheers,
Melesse

------------------
Look at me, Jerking off in the shower. This will be the high point of my day, it's all downhill from here.

-American Beauty


Posted by Agoust on 09-07-2000 04:31 PM:

Post

Melesse,

Your title, "Angle of Death," still annoys me. "Angel of Death" is kind of cool, but "Angle of Death" sounds like Warren Commission terminology.

Anyone read the Caleb Carr novel "Angel of Death?" It's not as good as "The Alienist," but a good historical fiction/mystery read nonetheless. I think his next novel is a futuristic crime novel of some sort.


Posted by JoeyCat on 09-07-2000 04:35 PM:

Post

quote:
Originally posted by Agoust:
Melesse,

Your title, "Angle of Death," still annoys me. "Angel of Death" is kind of cool, but "Angle of Death" sounds like Warren Commission terminology.



Agoust, I'm afraid I'm responsible for that title. We were making suggestions in #WotA and that was mine. Unfortunately for melesse, Paint liked the typo. I am so ashamed

Oops, almost forgot....melesse...do what ever feels good to you...once Paint is drunk, he won't care!!


[This message has been edited by Joeycat (edited 09-07-2000).]


Posted by Cage on 09-07-2000 04:38 PM:

Lightbulb

Hey Melesse. I hear he likes age play. Pretend you're a 3 year old and shit all down your legs, then ask Dada to clean you up. He's weird like that.

------------------
At Least I'm Not You

[This message has been edited by Cage (edited 09-07-2000).]


Posted by Agoust on 09-07-2000 04:40 PM:

Post

quote:
Originally posted by Joeycat:
[/b]

We were making suggestions in #WotA and that was mine. Unfortunately for melesse, Paint liked the typo. I am so ashamed
[/B][/QUOTE]

This is what I get for avoiding chat. It redefines "backroom conversations."


Posted by memdink on 09-07-2000 04:40 PM:

Post

Then, maybe you could surprise him with a quick Caging.


Posted by Melesse on 09-07-2000 04:40 PM:

Post

lol, Thanks JoeyCat, I kind of like Angle. It looks fine at first glance, even neat, but then your mind picks up on it and you have to look again. it's like it's hidden. Unfortunately, I only got to be here when I'm at work, so I prob won't get to see Paint drunk, unless he drinks at work. Need something a little more creative. Maybe something involving 3 mice, thread and a satin glove?

Cheers,
Melesse

------------------
Look at me, Jerking off in the shower. This will be the high point of my day, it's all downhill from here.

-American Beauty


Posted by Melesse on 09-07-2000 04:43 PM:

Post

Age play hmmmmmm, I dunno if I can find a diaper to fit around my big white ass. Or shit enough to fill it up, but I tell you what, I'll try it and we'll see.

Cheers,
melesse

------------------
Look at me, Jerking off in the shower. This will be the high point of my day, it's all downhill from here.

-American Beauty


Posted by Cage on 09-07-2000 04:43 PM:

Thumbs up

quote:
Originally posted by memdink:
Then, maybe you could surprise him with a quick Caging.




Ok, I'm duly offended and shit, but that's fucking funny!


------------------
At Least I'm Not You


[This message has been edited by Cage (edited 09-07-2000).]


Posted by memdink on 09-07-2000 04:49 PM:

Post

Offended? No offense intended, but thanks anyway. Could you imagine a grown man with a diaper pulled to his knees, covered in shit violently raping Paint? HAHAHA


Posted by Cage on 09-07-2000 04:56 PM:

Post

quote:
Originally posted by memdink:
Offended? No offense intended, but thanks anyway. Could you imagine a grown man with a diaper pulled to his knees, covered in shit violently raping Paint? HAHAHA


I thought that picture was intended as your depiction of a Caging in process. Thus, I felt obliged to be at least partially offended, or something.

Imagine it? I'm pretty sure Stile had the vid clip up a couple months ago.

------------------
At Least I'm Not You


Posted by Fiend on 09-07-2000 05:03 PM:

Post

he loves to be punched in the head while having sex

oh yeah, try to pull really hard on his nips
he likes that too


Posted by voncrud on 09-07-2000 05:11 PM:

Post

quote:
Originally posted by Cage:
Hey Melesse. I hear he likes age play. Pretend you're a 3 year old and shit all down your legs, then ask Dada to clean you up. He's weird like that.




hahaha.

here is his card:



Posted by voncrud on 09-07-2000 07:05 PM:

Post

sorry, i didnt consider everyones feelings when making the card. Im selfish. im sorry.


Posted by Melesse on 09-07-2000 07:35 PM:

Post

lol, the card is fine. I was just expecting some mad sexual tricks, and enthusiastic ideas. Doesn't everyone want to see me rape paint?

Cheers,
Melesse

------------------
Look at me, Jerking off in the shower. This will be the high point of my day, it's all downhill from here.

-American Beauty


Posted by Cage on 09-07-2000 07:36 PM:

Wink

How are you going to rape Paint? You're a chick.

------------------
At Least I'm Not You


Posted by Pangloss on 09-07-2000 07:43 PM:

Post

quote:
Originally posted by Cage:
How are you going to rape Paint? You're a chick.



Tie him down and put it in a splint.

------------------
Oh love of mine, would you condescend to help me, I am stupid and blind
Desperation is the Devil's work, it is the folly of a boy's empty mind
Now I'm feeling dangerous, riding on city buses for a hobby is sad


Posted by Pangloss on 09-07-2000 07:45 PM:

Post

quote:
Originally posted by memdink:
Then, maybe you could surprise him with a quick Caging.


Success! One successful word implant into society. Now all I have to do is get you all to start calling cigarettes 'quiffs' and my plan for world domination is underway.



------------------
Oh love of mine, would you condescend to help me, I am stupid and blind
Desperation is the Devil's work, it is the folly of a boy's empty mind
Now I'm feeling dangerous, riding on city buses for a hobby is sad


Posted by Jyates on 09-07-2000 07:47 PM:

Post

I think I'll go have a quiff


Posted by Cage on 09-07-2000 07:48 PM:

Post

Dude, the day I sit down and light up a queef...wait, queefs aren't even flammable. Do Rosaline's queefs burn?!? You might want to take a good look at what she's eating and what she's putting up there.

------------------
At Least I'm Not You


Posted by Pangloss on 09-07-2000 07:51 PM:

Post

quote:
Originally posted by Cage:
Do Rosaline's queefs burn?!?


Do they what! When I surprise here with a quick Caging, anyone within a 50ft. radius had better be wearing flame retardant suits!

------------------
Oh love of mine, would you condescend to help me, I am stupid and blind
Desperation is the Devil's work, it is the folly of a boy's empty mind
Now I'm feeling dangerous, riding on city buses for a hobby is sad


Posted by Cage on 09-07-2000 07:52 PM:

Post

I love the smell of burning queefs in the morning....

------------------
At Least I'm Not You


Posted by Pangloss on 09-07-2000 07:53 PM:

Post

Smells like ... Victory

------------------
Oh love of mine, would you condescend to help me, I am stupid and blind
Desperation is the Devil's work, it is the folly of a boy's empty mind
Now I'm feeling dangerous, riding on city buses for a hobby is sad


Posted by memdink on 09-07-2000 07:59 PM:

Post

I think Caging and quins somehow work with eachother. I can't quite make the connection yet, but I know there's something more involved. Vulva has something to do with it.


Posted by Cage on 09-07-2000 08:13 PM:

Post

Caging hasn't included cumming in one's pants since Cage was a wee little Cage of 13 or so, so I'm not sure there's much of a connection between that and quins.

------------------
At Least I'm Not You


All times are GMT. The time now is 01:28 PM. Pages (3): [1] 2 3 »
Show all 73 posts from this thread on one page

Powered by: vBulletin Version 2.2.8
Copyright © Jelsoft Enterprises Limited 2000 - 2002.
Copyright © 2014- Imaginet Inc.
[Legal Notice] | [Privacy Policy] | [Site Index]